Zápis z II.členské schůze RC Brouček, o.s. konané dne 12.1.2013
Zápis z II.členské schůze RC Brouček, o.s. konané dne 12.1.2013
Sídlo: Bukovinka 126, 67905 Křtiny
Odloučené pracoviště: Bukovinka 6, 67905 Křtiny
Přítomni: Vévodová,Keprtová,Jedličková, Škrabalová, Hrazdílková, Pospíšilová
Omluveni: Kubicová
Přátelský člen RC Brouček: Sedláková, Možná
Omluveni Přátelský člen RC Brouček: Mičudová, Mikulová, Halámková, Horáčková
členská schůze tedy je v souladu s čl. VII. stanov usnášeníschopná
Na schůzi byl projednán následný program:
I. Informace k pronajaté budově:
1) Náhled na nájemní smlouvu, nájem na 1rok je 1,-Kč ( nájem odpuštěn v původní ústní smluvní dohodě na 500,- za měsíc; zálohy na energie 1000,-Kč měsíčně.)
2) Pokud bude uskutečněna služba hlídání bude na tuto službu zvlášť smlouva o pronájmu příslušných prostor.
3) Zápisy spotřeby plynu a elektřiny – člen rady na starost, viz.zápisník ( zápisy je třeba dělat každou schůzku, elektřina 1xměsíčně vždy k 1. v měsíci)
II. Informace financování:
1) Sponzorské dary – na list vypsat místní podnikatele, abychom mohli začít s jejich oslovováním
2) Předložení zápisů ke kontrole z peněžního deníku od 24.8.2012(vznik o.s.) do 31.12.2012
3) Předložení uzávěrky a souhrnného vyúčtování od 24.8.2012(vznik o.s.) do 31.12.2012 všech finančních prostředků – ke kontrole, včetně žádostí
4) Vyúčtování akcí v 1.pol. š.k. 2012/2013 pro členy RC Brouček, o.s. a veřejnost
5) Obec pro rok 2013 schválila žádost o 20 000,-Kč v plné výši
6) Členský příspěvek pro 2.pol 2012/2013 je ve výši 200,- (sváleno dne 1.10.2012 ) a jeho vybírání proběhne v měsíci únoru (možno platit hotově nebo na BÚ RC Brouček, o.s.)
7) Inventarizace majetku – z důvodu případného podvoj.účetnictví
8) Návrh rozpočtu pro rok 2013
9) Možnost žádostí při otevření grantů: MPSV,JMK
III. Informace činnosti:
1) Žádost o vstup do valné hromady – pí.Hrazdílková
2) Předložení návrhu plánu akcí na 2.pol. š.k.2012/2013
3) Předložení návrhu programu na 2.pol. š.k.2012/2013
4) Bazar oblečení jaro/léto návrhy data konání 9. nebo 23.2.2013,zvolení času od-do(návrh od 10:30hod – 15hod), pozor OSTATKY
5) Výzdoba oken RC Jaro/léto – kdo zajistí
6) Seznámení činnosti RC – co vše pod RC Brouček, o.s., spadá
7) Informace o zapojení RC Brouček, o.s. do sběru vršků z pet-lahví na Sofinku z Kuřimi
8) Otevírání RC Brouček, o.s., při středečních schůzkách(pomoc 1x14dnů)
9) Otevření centra 1.a 8.5.2013 státní svátky ANO/NE
10) Návrh na koupi balónků do bazénku 1-2sady cca á 250,-
IV. Volba rady sdružení:
V. Závěr, diskuze
Ad) I. Informace k pronajaté budově:
1) a 2) všichni členové byli seznámeni s těmito informacemi a byla jim předložena smlouva, která byla sepsána s pronajimatelem, k seznámení s jejím obsahem. Dle zájmu je kdykoliv k nahlédnutí v dokumentaci RC Brouček, o.s.
3) zápisy budou prováděny členkami, které mají k dispozici klíč od budovy a budou obsluhovat kotel dle rozpisu. Zápis bude prováděn při zapnutí a vypnutí kotle, 1xměsíčně bude zapsána elektřina. Členky schválily zakoupení „kličky“ ke dvířkám od plynu elektřiny v hodnotě cca 100,--Kč, hrazeno z mimořádných nákladů. Pí.Hrazdílková se pokusí vyřešit topení s p.Šenkem J. a bude o výsledku informovat předsedkyni sdružení.
Ad) II. Informace financování:
1) Členky vypsaly místní podnikatele, seznam bude v průběhu schůzek dále doplňován dalších členů.
2) Členky provedly kontrolu zápisů peněžního deníku, nebyly žádné námitky, zapsáno v kontrolním listě u Peněžního deníku.
3) Kontrola souhrnného vyúčtování byla provedena bez námitek, zapsáno v kontrolním listě. Vyvěšeno na nástěnce v centru.
4) Kontrola vyúčtování akcí pro členy RC Brouček, o.s. a veřejnost, byla provedena bez námitek, zapsáno v kontrolním listě. Vyvěšeno na nástěnce v centru.
5) Informace podána a zaúčtována do peněžních prostředků RC Brouček, o.s.
6) Členky o výběru ČP byly informovány a požádány především o platbu na bankovní účet č. 2300315687/2010 buď s variabilním symbolem, kde uvede člen číslo domu nebo do zprávy pro příjemce uvede své jméno a příjmení. Částka pro platbu je 200,--Kč a proběhne v měsíci únoru. Při zaplacení se podepíší do výběru ČP, který je k dispozici v centru a dají poznámku BÚ. Při nezaplacení ČP za 1schůzku se platí 20,--Kč
7) Členkami byla provedena inventura majetku, seznam je k dispozici v centru.
8) Návrh rozpočtu pro rok 2013byl schválen a s dodatkem zápisu založen.
9) Informace o možnostech čerpání grantů, čekáme na vyjádření od MPSV,další postup by měl být znám během 1týdne.
Ad.III) Informace činnosti:
1) Žádost pí. Hrazdílkové pro vstup do valné hromady byl schválen 7hlasy.
2) Návrh plánu akcí byl schválen, v případě potřeby bude v průběhu doplněn. Zapsáno v dodatku.
3) Návrh programu byl schválen, změny jsou možné dle aktuální situace a domluvy. 1xza 3týdny zpěv s kytarou, kterou bude zajišťovat p.Škrabalová. Program bude členkám rozdán při středeční schůzce 16.1.2013
4) Bazar oblečení se uskuteční 23.2.2013 od 9 – 12hod v budově Společenského domu Bukovinky. Chod této akce zajistí členky RC Brouček, o.s.
5) Výzdoba bude tvořena společně s dětmi a maminkami v rámci programu. Výzdoba centra pí. Humlíčkovou se zatím konat nebude, zakoupí se dekorační síť v hodnotě cca 200,--Kč, která bude pro výstavu výrobků od dětí.
6) Členky s tímto bodem byly seznámeny, náměty nevznesly žádné.
7) Sběr čepků od pet-lahví proběhl v období říjen-prosinec. Celkem obyvatelé Bukovinky a žáci ZŠ Bukovina nasbírali 11,375kg. Sběr dále probíhá v MŠ Bukovinka a RC Brouček, o.s., kdy bude zaslán v případě ještě zájmu rodině Sofinky nebo bude uschován pro další sběr.
8) S otevíráním centra při středečních schůzkách v 9hod se s předsedkyní pí.Vévodovou bude střídat pí.Hrazdílková, vždy 1x14dnů.
9) Třídění odpadu v RC: koše budou na směsný odpad (pleny, odpad z ovoce apod.), v kuchyňce jsou k dispozici nádoby na papír a plast.
10)
11) Koupě dvou sad balónků do bazénku byla schválena všemi přítomnými členy, viz.dodatek. Pořízení proběhne v nejbližší době.
Ad. IV. Volba rady sdružení:
Valná hromada nově zvolila radu sdružení následovně:
Předsedkyně: Vévodová Zdeňka
Místopředsedkyně: Jedličková Lucie
Hospodář: Keprtová Lenka
Předsedkyně a místopředsedkyně jsou oprávněny jednat za občanské sdružení RC Brouček, o.s., jak v úředních tak obecných záležitostech.
Ad. V. Diskuze, závěr:
1)Návrh pro - Peněžní prostředky na náklady tel.spojení předsedkyně s členkami: - návrh. Pí Hrazdílková :
- předsedkyně bude pro komunikace s členkami používat osobní dobíjecí sim-kartu pod číslem: 736 449 063, spotřeba kreditu bude promítnuta ve vyúčtování. Návrh odsouhlasen všemi přítomnými.
2) Úklid prostor RC – návrh. Pí Hrazdílková
- úklid vždy bude prováděn při středečních schůzkách dle rozpisu, který bude k dispozici v centru.
Zapsal:
--------------------------
Vévodová Zdeňka
Ověřil:
---------------------------
Jedličková Lucie
Příloha: Prezentační listina ze dne 12.1.2013 a Program II.členské schůze Rodinného a mateřského centra Brouček, o.s.